Servicii

Contact Center si Backoffice

Servicii care se adapteaza exigentelor clientilor



We believe in
balance
when it comes to
business

Customer Care

Prestarea de servicii catre clienti, inainte, in timpul si dupa momentul achizitionarii unui produs sau furnizarii unui serviciu. Serviciile de baza cuprind gestiunea informatiilor si a reclamatiilor, managementul comenzilor si a prelucrarii datelor pe mai multe canale (telefon, e-mail, fax ,sms, web, chat, etc)

Avantaje:
  • Flexibilitate si viteza de raspuns crescute
  • Cresterea eficientei
  • Fidelizarea clientilor
  • Imbunatatirea relatiei cu clientii

Arhivare digitala

Procesul de operatiuni prin care documentele aflate pe suport de hartie sunt transpuse in format digital

Avantaje:
  •  Imposibilitatea pierderii si deteriorarii documentelor
  •  Eliminarea problemelor generate de catre stocarea fizica
  •  Asigura backup al datelor si facilitatea de business continuity
  •  Posibilitati multiple de accesare, comunicare si manevrare a documentelor

Data Entry

Activitatea de introducere manuala a datelor intr-o baza de date electronica, prin inregistrarea comenzilor, contractelor, platilor si contestatiilor

Avantaje:
  • Reducerea costurilor
  • Verificarea datelor introduse
  • Monitorizare si control